Dziennik budowy2020-06-08T16:36:50+02:00

Dziennik budowy

Tutaj znajdziecie obszerną historyczną relację z prac nad prototypem Kozmo od najstarszego wpisu do najnowszego. Miłej lektury.

Projekt powstaje z prywatnych funduszy autora w związku z czym poszukiwany jest sponsor lub inwestor.
Zainteresowanych wsparciem tego projektu proszę o kontakt w celu udostępnienia oferty współpracy.

Projekt można również wesprzeć poprzez zakup cegiełki na zrzutka.pl. Oni już wsparli poprzez cegiełki:

Projekt również wspierają poprzez swoją pomoc:

2111, 2008

Prace wykończeniowe ramy – dzień 16. (46.)

By |21.11.2008|Categories: Dziennik budowy|0 Comments

Zabraliśmy się za wiązkę elektryczną. Niestety, jak się okazało, do auta-dawcy wtargnęli niezidentyfikowani amatorzy cudzej własności i przywłaszczyli sobie część wtyczek. Cały dzień minął zatem na próbach wykorzystania tego, co jest, i dokupienia brakujących elementów.

2312, 2008

Prace wykończeniowe ramy – dzień 19. (49.)

By |23.12.2008|Categories: Dziennik budowy|0 Comments

Dzisiejszy dzień minął na wymianie pompy paliwa, mocowaniu wiązki elektrycznej na stałe do nadwozia i sprawdzeniu wszystkich śrub. Wydawałoby się, że to zajmie kilka chwil, jednak dzień szybko się skończył i zabrakło czasu na pierwsze jazdy testowe, które odbędą się prawdopodobnie 10.01.2009 r.

2812, 2008

Pierwsza jazda

By |28.12.2008|Categories: Dziennik budowy, News, Wideo|0 Comments

Nareszcie! Długo oczekiwany dzień. Pod nieobecność Tomka, Artur odbył pierwszą jazdę ramą z silnikiem po placu przy warsztacie. Teraz pojazd czeka na testy na torze. Za kierownicą zasiądzie Paweł Ferdek.
Poniżej filmik z pierwszej jazdy – za kierownicą Artur:

504, 2009

KOZMO na Torze Rakietowa

By |5.04.2009|Categories: Dziennik budowy, News, Wideo|0 Comments

Dzisiaj z samego rana odbyliśmy testy podwozia KOZMO na Torze Rakietowa we Wrocławiu.
Za kierownicą zasiedli Paweł Ferdek i Artur Bury. W ramach testów sprawdzaliśmy zachowanie auta przy różnych nastawach zawieszenia. Udało się również porównać podwozie KOZMO z Subaru Imprezą GT. Wyniki były bardzo pozytywne. Nasz pojazd prowadzi się w zakrętach zdecydowanie lepiej od Subaru.

2404, 2009

Wydech (52.)

By |24.04.2009|Categories: Dziennik budowy|0 Comments

Testy na torze wykazały potrzebę poprawy tylnego zawieszenia, czym zajmiemy się następnym razem jak i konieczność zamontowania wydechu czym zajęliśmy się dzisiaj.

2205, 2009

Poprawki (53.)

By |22.05.2009|Categories: Dziennik budowy|0 Comments

Po bardzo udanych testach na torze okazało się, że jest dobrze, ale może być jeszcze lepiej. Postanowiliśmy więc dorobić dodatkowy tymczasowy górny punkt mocowania tylnego zawieszenia, tak aby móc znaleźć optymalne ustawienie tylnego zawieszenia.

1006, 2009

Prace nad modelem nadwozia – dzień 1. (54.)

By |10.06.2009|Categories: Dziennik budowy|0 Comments

Zaczęliśmy drugi etap prac – modelowanie nadwozia. Dzisiaj przygotowaliśmy dach i miejsce, w którym będzie wstawiona ramka na tylną szybę z fiata seicento. Przednia rama szyby z podszybiem będzie pochodzić również z fiata seicento, natomiast boczne ramy szyb z alfy gtv.

508, 2009

Prace nad modelem nadwozia – dzień 6,5. (59,5.)

By |5.08.2009|Categories: Dziennik budowy|0 Comments

Oba boki z alfy romeo gtv wpasowane. Jednak będzie trzeba je trochę poprawić. Również lewy tylny narożnik został wstępnie przycięty. Jeszcze kilka poprawek i będzie gotowy. Styropiany nie muszą być bardzo precyzyjnie docięte ponieważ na koniec zostanie nałożona na nie warstwa gipsu i z niej zostanie wyprofilowany właściwy kształt.

Tytuł

Przejdź do góry